Службы Великого поста. Великий Канон Андрея Критского. Мариино стояние. Двенадцать Страстных Евангелий - стр. 10
Слава, Троичен: Еди́наго Тя́ в трие́х Ли́цех Бо́га всех пою́, Отца и Сы́на и Ду́ха Свята́го.
И ныне, Богородичен: Пречи́стая Богоро́дице Де́во, еди́на Всепе́тая, моли́ приле́жно, во е́же спасти́ся нам.
Ирмос: Утверди́, Господи, на ка́мени за́поведей Твои́х подви́гшееся се́рдце мое́, я́ко еди́н Свят еси́ и Госпо́дь.
Исто́чник живота́ стяжа́х Тебе, смерти Низложи́теля, и вопию́ Ти от се́рдца моего́ пре́жде конца́: согреши́х, очи́сти и спаси́ мя.
Согреши́х, Го́споди, согреши́х Тебе́, очи́сти мя: не́сть бо, и́же кто́ согреши́ в челове́цех, его́же не превзыдо́х прегреше́ньми.
При Но́и, Спа́се, блу́дствовавшия подража́х, о́нех насле́дствовав осужде́ние в пото́пе погруже́ния. (Быт. 6, 1-17)
Ха́ма о́наго, душе́, отцеуби́йца подража́вши, сра́ма не покры́ла еси́ и́скренняго, вспя́ть зря́ возврати́вшися. (Быт. 9, 22–23)
Запале́ния, я́коже Лот, бе́гай, душе́ моя́, греха́, бе́гай Содо́мы и Гомо́рры, бе́гай пла́мене вся́каго безслове́снаго жела́ния. (Быт. 19, 15–17)
Поми́луй, Го́споди, поми́луй ми́, вопию́ Ти, егда́ прии́деши со Ангелы Твои́ми возда́ти всем по достоя́нию дея́ний.
Слава, Троичен: Тро́ице про́стая, несозда́нная, Безнача́льное Естество́, в тро́ице пева́емая Ипоста́сей, спаси́ ны, верою покланя́ющияся держа́ве Твоей.
И ныне, Богородичен: От Отца́ бездетна Сы́на в лето, Богороди́тельнице, неискусому́жно родила́ еси́, стра́нное чу́до, пребы́вши Дева доя́щи.
Ирмос: Услы́ша проро́к прише́ствие Твое́, Го́споди, и убоя́ся, я́ко хо́щеши от Де́вы роди́тися и челове́ком яви́тися, и глаго́лаше: услы́шах слух Твой и убоя́хся, сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.
Бди, о душе́ моя́! Изря́дствуй, я́коже дре́вле вели́кий в патриа́рсех, да стя́жеши дея́ние с ра́зумом, да бу́деши ум, зряй Бо́га, и дости́гнеши незаходя́щий мрак в видении, и бу́деши вели́кий купе́ц. (Быт. 32, 28)
Двана́десять патриа́рхов вели́кий в патриа́рсех детотвори́в, та́йно утверди́ тебе́ ле́ствицу де́ятельнаго, душе́ моя, восхожде́ния: де́ти, я́ко основа́ния[27]; степе́ни[28], я́ко восхожде́ния, прему́дренно подложи́в.
Иса́ва возненави́деннаго подража́ла еси́, душе́, отдала́ еси́ преле́стнику твоему́ пе́рвыя добро́ты пе́рвенство, и оте́ческия моли́твы отпа́ла еси́, и два́жды поползну́лася еси́, окая́нная, дея́нием и ра́зумом: те́мже ны́не пока́йся. (Быт. 25, 32; 27,37)
Еде́м Иса́в нарече́ся кра́йняго ра́ди женонеи́стовнаго смеше́ния: невоздержа́нием бо при́сно разжига́ем и сластьми́ оскверня́ем, Еде́м именова́ся, е́же глаго́лется разжже́ние души́ любогрехе́вныя. (Быт. 25, 30)
Иова на гно́ищи слы́шавши, о душе моя, оправда́вшагося, того́ му́жеству не поревнова́ла еси́, тве́рдаго не имела еси́ предложения, во всех, я́же веси и и́миже искуси́лася еси́, но яви́лася еси́ нетерпели́ва.