Службы Великого поста. Великий Канон Андрея Критского. Мариино стояние. Двенадцать Страстных Евангелий - стр. 16
Ирмос: Утверди́, Господи, на ка́мени за́поведий Твои́х подви́гшееся се́рдце мое́ я́ко еди́н Свят еси́ и Госпо́дь.
Благослове́ния Си́мова не насле́довала еси́, душе́ окая́нная; ни простра́нное одержа́ние[48], я́коже Иа́фет, име́ла еси́ на земли́ оставле́ния. (Быт. 9, 26–27)
От земли́ Харра́н изы́ди от греха́, душе́ моя́, гряди́ в зе́млю, точа́щую присноживо́тное нетле́ние[49], е́же Авраа́м насле́дствова. (Быт. 12, 1–7)
Авраа́ма слы́шала еси́, душе́ моя́, дре́вле оста́влына зе́млю оте́чества и бы́вша прише́льца[50], сего́ произволе́нию подража́й.
У ду́ба Мамври́йскаго учреди́в[51] патриа́рх Ангелы, наследствова по ста́рости обетова́ния лови́тву[52]. (Быт. 18, 1—19)
Исаа́ка, окая́нная душе́ моя́, разуме́вши но́вую же́ртву, та́йно всесожже́нную Го́сподеви, подража́й его́ произволе́нию. (Быт. 22, 2)
Исма́ила слы́шала еси́, трезви́ся, душе́ моя́, изгна́на я́ко рабы́нино отрожде́ние, ви́ждь, да не ка́ко подо́бно что постра́ждеши ласкосе́рдствующи[53]. (Быт. 21, 10–11)
Припев: Преподо́бная ма́ти Мари́е, моли́ Бо́га о нас.
Содержи́м есмь бу́рею и треволне́нием согреше́ний, но сама́ мя, ма́ти, ны́не спаси́ и к приста́нищу боже́ственнаго покая́ния возведи́.
Припев: Преподо́бная ма́ти Мари́е, моли́ Бо́га о нас.
Ра́бское моле́ние и ны́не, преподо́бная, прине́сши ко благоутро́бней, моли́твами твои́ми, Богоро́дице, отверзи ми́ божественный вхо́ды.
Слава, Троичен: Тро́ице про́стая, несозда́нная, Безнача́льное Естество́, в тро́ице пева́емая Испоста́сей, спаси́ ны, верою покланя́ющияся держа́ве Твоей.
И ныне, Богородичен: От Отца́ бездетна Сы́на в лето, Богороди́тельнице, неискусому́жно родила́ еси́, стра́нное чу́до, пребы́вши Дева дои́щи.
Ирмос: Услы́ша проро́к прише́ствие Твое́, Го́споди, и убои́ся, я́ко хо́щеши от Де́вы родйтися и челове́ком явйтися, и глаго́лаше: услы́шах слух Твой и убоя́хся, сла́ва сйле Твое́й, Го́споди.
Тело оскверни́ся, дух окали́ся, весь острупи́ся: но и́ко Врач, Христе, обои́ покаи́нием мои́м уврачу́й, омы́й, очи́сти, покажи́, Спа́се мой, па́че снега чисте́йша.
Те́ло Твое́ и Кро́вь, распина́емый о всех, положи́л еси́, Сло́ве: Те́ло у́бо, да мя обнови́ши; Кровь, да омы́еши мя́; Дух же предал еси́, да мя приведе́ши, Христе́, Твоему́ Роди́телю.
Соде́лал еси́ спасение посреде́ земли́, Ще́дре, да спасе́мся: во́лею на Дре́ве распа́лся еси́, Еде́м затворе́нный отве́рзеся, го́рняя и до́льняя тварь, язьщы вси спасе́ни поклана́ются Тебе́.
Да бу́дет ми купе́ль Кро́вь из ребр Твои́х, вку́пе и питие́, источи́вшее во́ду оставле́ния, да обою́ду очища́юся, помазу́яся и пиа́: а́ко пома́зание и питие́, Сло́ве, живото́чная Твои́ словеса́.